Je winkelwagen is momenteel leeg.
Winkelwagen
FAQ
Wanneer ontvang ik mijn boek(en)?
Voor bestellingen op voorraad streven wij ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te verwerken. Levertijd of vertraging is afhankelijk van PostNL. Er komt een track- en trace service wanneer het boek wordt verzonden door een online gemaakt postnl.nl label.
Ik heb een bevestigingsmail ontvangen
Betekent dit dat mijn bestelling klaar is om geleverd te worden? Nee. Dit betekent gewoon dat we uw bestelling hebben ontvangen.
Is het boek ook beschikbaar in mijn land?
U kunt het boek ook via Bol.com, dan weliswaar zonder korting, bestellen.
Voorlopig verzenden wij via PostNL alleen binnen Nederland. Als u wilt dat het boek naar een ander land wordt verzonden, laat het ons dan weten via info@workingparentsdesk.nl
Hoe kan ik het boek betalen?
De makkelijkste manier van betalen is via iDeal. Als je het boek ophaalt bij Opvoeddesk te Laren (NH), kun je contant of per pin betalen. Wij accepteren geen boekenbon of VVV-vouchers.
Kan ik een BTW-factuur krijgen?
Ja, op uw factuur staat de 9% BTW vermeld.
Met wie kan ik contact opnemen voor meer informatie?
Neem dan contact met ons op via e-mail info@workingparentsdesk.nl.